Where are the fresh goatsmilk soaps?

January 22, 2009 at 3:17 pm 2 comments

We have had a lot of customers asking for our yummy fresh goatsmilk soaps, and we just wanted to update you all on the goatsmilk situation: The goats are pregnant! While this is a very joyous occasion, the goats will not give milk while they are expecting new small goats. So we will just have to patiently wait for the goats to start milking again, and in the meanwhile we have the second best alternative: Goatsmilk Sandalwood Vanilla Soap (made with powdered goatsmilk).

Entry filed under: Uncategorized.

Happy Holidays from us at Tvål! New makeup collection

2 Comments Add your own

  • 1. Sandra  |  March 21, 2009 at 4:09 pm

    Hittade tvål via eleven.se när jag letade efter produkter att använda till lättare ansiktsbehandlingar hemma (utbildar mig till hudterapeut). Det första jag la märke till var era bra priser och de korta innehållsförteckningarna (utan massa obegripliga utfyllnadsämnen), och när jag läste er filosofi bakom märket blev jag helt såld. Så nu väntar jag med spänning på att massor av tvål-produkter ska landa här hemma för testning 😀

    Reply
  • 2. Malin  |  November 5, 2009 at 7:02 pm

    Hej! Jag hittade också era produkter på eleven.se. Jag använder bara ekologiska/naturliga produkter och driver en blogg som heter ekofin.blogg.se där jag skriver om ekologisk skönhet, kika gärna in där!Hur som helst: efterfrågan på pdoukter utan mineraloljor, parabenter etc ökar – så jag tycker att du skulle göra klokt i att marknadsföra dina produkter som just naturliga. Jag har googlat på TVÅL + läst igenom lite olika innehållsförteckningar, och kan då konstatera att du verkar utesluta sådana ingredienser i dina produkter.Vad jag vill komma fram till är: marknadsför detta!! NÄr jag får upp "TVÅL" på eleven.se vill jag veta att de är naturliga.Lycka till med allt:) Jag har faktiskt bott på Prince Edward Island ett år, så jag vet ungefär vart du befinner dig.Vänliga hälsningar Malin

    Reply

Leave a comment

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


January 2009
M T W T F S S
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Enter your email address to subscribe to this blog and receive notifications of new posts by email.

Join 1,878 other subscribers

Recent Posts